Tuesday 23 July 2013

JODOH Aku!

Tanpa disedari 5 Semester berada di Shah Alam berlalu dengan pantas sekali. Tidak pernah terlintas langsung tarikh 20 Julai 2013 ini akan datang bertemu. Ketika ditanya bila bila dan bila...? Aku terus berkata tak pernah terfikir bila hari itu. 

Tapi bila sampai masanya... Megahnya aku berkata belum bersedia... Baru aku tahu, ianya kesilapan aku yang tak pernah ambil tahu tarikh itu akan wujud.

Sepanjang 5 semester aku dilahirkan, merangkak, berjalan dan berlari di UiTM Shah Alam ini, pelbagai ragam, hati, sifat dan sikap orang aku jumpa. 

Kalau aku tulis semuanya dalam satu entri ni mesti ada yang akan juling nanti.

Nanti aku ceritakan lah satu persatu!

Alhamdullillah Allah JODOHkan aku untuk bertemu dengan mereka sepanjang aku di Shah Alam;


Adik Beradik Senator
Adik Beradik We For You
Housemate Terbaik Teratak 308
Sahabat Karib TESL
Sahabat Karib
Atlet Catur SAF FSKM 2012
Delegasi ke Beijing
Seniors
Lecturers
Housemate Terbaik Meranti A304
Fasilitator Team Building SMF FSKM 2013
Sekretariat Mahasiswa Fakulti Sains Komputer dan Matematik 2012/2013


Banyak kesah untuk dirungkaikan.




Eemir Syhafiq.

No comments: