Sunday 28 July 2013

10 Lagu Raya Malar Segar

10 hari lagi umat Islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Mungkin ada yang kata ala poyo je nak tulis tentang lagu raya. Eh lantaklah blog aku! 

Jadi kat sini aku nak kongsi 10 lagu raya yang buat aku tak bosan walaupun dengar berjuta juta kali. Maaflah lagu lagu raya dari generasi Y macam M Daud Kilau, Jeffrydin mahupun Hetty Koes Endang aku tak layan. Bagi aku kurang nilai sentimental nya. Bila dengar jadi sakit mental je.




Anugerah Aidilfitri


Nazam lebaran



Bersabarlah Sayang


Diari Ramadan Rafique


Aidilfitri Di Alaf Baru


Sepasang Kurung Biru


Sesuci Lebaran



Bila Takbir Bergema


Indahnya Beraya di Desa



Suatu Hari Di Hari Raya

Tapi ada banyak lagi lagu lagu Raya Malar Segar yang best. I only choose the best 10!



Sekian. :D


No comments: